In momentele pe care nu le impart cu David, imi place sa-mi tin mainile ocupate. Am impletit si am crosetat, am cusut pe etamina si mi-a placut mult ce-a iesit, dar am renuntat pentru ca-i prea periculos cu David in preajma. De curand am descoperit decoratiunile din sfoara si m-am indragostit de ele. Pentru inceput, va prezint suporturile agatatoare pentru flori. Fiecare din ele este inspirat de o persoana draga mie si-i poarta numele.



sâmbătă, 17 iulie 2010

DENISA

Denisa este vecina noastra de de 13 ani. E la varsta trairilor interioare intense. Bucurii coplesitoare si zbucium chinuitor, multumiri si dezamagiri, toate clocotind intr-un suflet tanar si nevinovat.





7 comentarii:

  1. cat sunt de frumoaseeeeee!!!!!

    ps: sfatul meu e a lasi optiunea si pentru anonimi. nu toti au blog....

    un share de la Lore:)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu de ce nu se activase urmarirea. dar acum o am. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo, arata foarte bine, si descrierea e cu suflet, spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase si practice spor

    RăspundețiȘtergere