In momentele pe care nu le impart cu David, imi place sa-mi tin mainile ocupate. Am impletit si am crosetat, am cusut pe etamina si mi-a placut mult ce-a iesit, dar am renuntat pentru ca-i prea periculos cu David in preajma. De curand am descoperit decoratiunile din sfoara si m-am indragostit de ele. Pentru inceput, va prezint suporturile agatatoare pentru flori. Fiecare din ele este inspirat de o persoana draga mie si-i poarta numele.



sâmbătă, 17 iulie 2010

MIHAI

In viata mea exista doi Mihai, tata si fiu. Primul si-a construit pas cu pas, o viata simpla, cu care se simte impacat. Al doilea isi cauta inca drumul, rataceste inca prin viata in speranta ca va gasi locul perfect care sa-i ofere tihna mult visata.

10 comentarii:

  1. Buna,
    Bine te-am gasit, sa fie de bun augur si sa ai rezultatele ce ti le doresti!! Sa ma lamuresc ... de la nodul de sus pana la nodul de jos sunt 45 cm?
    Multumesc si pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Alina.
    La unele sunt 45, la unele 50, dar Le pot face si la lungimea pe care o doresti.

    RăspundețiȘtergere
  3. pana ajung la c-lung poate termini bufnita. as cumpara-o :)

    RăspundețiȘtergere
  4. urmeaza. Am o perioada nebuna si parca nu-mi mai iese nimic. Ma calmez eu si definitivez si bufnita :)

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau si eu doua Oana si doua Denisa daca poti. Dar sa mi le trimiti dupa data de 15 august. iti trimit adresa pe mail. pup

    RăspundețiȘtergere
  6. super. Prima comanda. Sincer, nici nu reuseam sa le fac mai devreme. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ooo sa stii ca port noroc de felul meu, apreciez munca altora si nu ma tocmesc :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Te invit la un premiu, oferit cu mare drag, la mine pe blog http://alinavsavin.blogspot.com/2010/10/premiu-virtual.html. Felicitari! Imi plac foarte mult decoratiunile. pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. te invit pe forumul http://hobby-handmade.forumer.ro/ gratuit,o forma de publicitate a munci tale un loc de intalnire a mainilor pricepute.

    RăspundețiȘtergere